I MinPlan kan du

  • Se din egen og dine kollegaers arbejdsplan
  • Chatte med din planlægger og kollegaer
  • Holde øje med dine normtimer, ferie, afspadsering og andre saldi
  • Eksportere din arbejdskalender til din Apple eller Google Kalender
  • Bytte vagter med kollegaer
  • Byde ind på ledige vagter, som din planlægger udbyder
  • Bruge medarbejderregistrering til at registrere afvigelser til din arbejdsplan
  • Afgive præferencer for arbejdstid og frihed til kommende arbejdsplaner
  • Afgive vagtønsker til kommende arbejdsplaner
  • Stemple ind og ud i forhold til din arbejdstid

Spørg din planlægger eller leder, hvis nogle af mulighederne ikke er tilgængelig for dig – der er forskel på, hvad der er relevant for netop din afdeling.

Hvis du er ansat på et hospital, i psykiatrien eller i socialområdet, er det nemt at hente app’en MinPlan ned på din telefon. MinPlan findes også som et program i Citrix. Er du administrativ medarbejder kan du som hidtil bruge app’en MinLøn.

Sådan downloader du og bruger MinPlan

Gå ind på adressen øverst på siden for at se videoen.

Mest stillede spørgsmål om MinPlan

Mere information på intranettet

Du kan finde mere information og vejledninger til MinPlan på intranettet (kun adgang på regionens netværk)

Her kan du også finde information om og vejledninger til de øvrige systemer til arbejdsplanlægning fra PDC Plan:

  • Vagtplan
  • FunktionsPlan
  • TeamPlan