Ansatte i Region Midtjylland tilbydes hvert år en mulighed for at bestille bruttolønsordninger, hvor du kan vælge en række personalegoder mod fradrag i din bruttoløn (altså før skat).
Næste bestillingsrunde er fra den 1. oktober til og med den 22. oktober 2025.
Bruttolønsordningerne er gældende fra den 1. januar 2026, og er bindende i ét år med udløb 31. december 2026.
Alle medarbejdere, der er berettiget til at vælge bruttolønsordninger til 2026, modtager den 1. oktober en mail fra Atea i deres regionsmail.
Hvem kan bestille bruttolønsordning?
For at være berettiget til at bestille bruttolønsordning er det en forudsætning, at du er månedslønnet og fastansat eller midlertidigt ansat i minimum 12 måneder fra 1. januar 2026.
Alle ansatte der er berettiget til at bestille bruttolønsordning til 2026, får en mail tilsendt deres regionsmailadresse fra og med den 1. oktober og de efterfølgende dage.
Der sendes også en mail til dem, som ikke er berettiget til at bestille bruttolønsordning til 2026.
Du kan vælge
- Avis (både landsdækkende og lokale)
- Bredbånd/fiberbredbånd (TDC, Norlys, Aura, Fibia, Hiper og Fastspeed)
- Erhvervskort/pendlerkort